NSLS Policy

מדיניות החנות

ברוכים הבאים לאתר חברת נסלס,

אתר ברשת האינטרנט המשמש כקטלוג וחנות למדפסות, טונרים, ראשי דיו וציוד היקפי למחשבים ומתן שירות תיקונים לציוד הנ"ל. האתר מתופעל ע"י "נסלס" אשר מוכרת ומשווקת מדפסות, טונרים, ראשי דיו וציוד היקפי למחשבים. כל הזכויות לתכנים, לתוכנה והעיצוב הגרפי המופיעים באתר זה שמורות ל "נסלס".


אתר זה הינו אתר מסחרי המשמש לצרכי מסחר אלקטרוני ברשת האינטרנט והינו שם רשום של חברת נסלס. כל מידע אשר מוצג באתר לרבות מידע אודות המוצרים באתר הינו רכושה הבלעדי של נסלס.

תקנון זה מנוסח בלשון זכר למעט נוחות הגולשים באתר ואין בכך לפגוע בבני המין אשר התקנון אינו מנוסח בלשונו. מנהלי האתר שומרים את הזכות לשנות את תקנון האתר לפי ראות עיניה ושיקולה הבלעדי. 

מחירים ותשלומים:

החיוב יתבצע מידית עם קבלת ההזמנה באמצעות כרטיס האשראי שאת פרטיו מסרת, במחיר שמופיע בסמוך למוצרים שהזמנת, בתוספת הוצאות המשלוח ודמי הטיפול והכל כמפורט בסמוך לכל מוצר ו/או בדף המוצר ובכפוף לסעיף "ביצוע ההזמנה" המפורט בהסכם זה. החברה רשאית לשנות את מחירי המוצרים ואת דמי הטיפול והמשלוח מעת לעת. המחיר התקף ביחס להזמנה שביצעת הוא המחיר שיתפרסם באתר בעת שתשלים את תהליך ההזמנה. כל המחירים שמופיעים באתר כוללים מע"מ על פי חוק.

ביצוע ההזמנה:
לאחר שביצעת את ההזמנה תקבל הודעה ראשונית על פרטי קליטת הזמנתך. לתשומת ליבך אישור זה אינו מחייב את החברה לספק את המוצרים שהזמנת והוא רק מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו במערכת. רק לאחר שהחברה תסיים לבדוק את פרטי כרטיס האשראי שלך ויתקבל אישור מחברת האשראי לביצוע הרכישה תיחשב הצעתך כברת ביצוע ויתחילו כל תהליכי אספקת המוצרים שהזמנת  שהם מצויים במלאי החברה או יצרניהם או מפיציהם בישראל (ייתכנו מקרים בהם בשל נסיבות חריגות שלא ניתן היה לדעת בעת ביצוע ההזמנה, המוצר לא יהיה במלאי ובמקרה זה תימסר הודעה לצרכן). כדי שנוכל לספק לך את המוצרים שהזמנת, צריכה הזמנתך להתקבל ולהיקלט אצלנו באופן תקין ומסודר, כשהיא מכילה את כל הפרטים הנדרשים למשלוח המוצרים ולחיובך. סיבות שונות עלולות לגרום לתקלות ולשיבושים בקליטת הזמנתך ועיבודה על ידי החברה. אם יחול שיבוש ו/או טעות חריגה או בתום לב בתיאור המוצר בתמונתם, תיאורם, מחירם או בכל פרט אחר, תהא החברה רשאית לבטל את רכישתך ולא תחויב בכל תשלום בגין ההזמנה שבוטלה. אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטי זיהוי שגויים, לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. במקרה שהמוצרים יוחזרו אלינו עקב פרטים מוטעים שמסרת תאפשר לצרכן לאסוף את המוצר באופן עצמאי או, שיחויב בגין משלוח לכתובת הנכונה. אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים. הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית על פי הוראות חוק העונשין, התשל"ז- 1977 ו/או בכל דין. באפשרותך לשלם במזומן שטרות ו/או בהעברה בנקאית ו/או באמצעות כרטיס אשראי תקף אשר ניתן לסליקה על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל כדין. את מספר כרטיסך ופרטיו תידרש להזין במקום המיועד לכך.
 
אספקת המוצרים:

אספקת המוצרים אשר מוזמנים ע"י הלקוח בהזמנת דרך האתר הינה בדואר תוך שימוש בתשתיות הדואר של דואר ישראל וכל זאת בכפוף לתקנון רשות הדואר אין החברה אחראית לשיבושים אשר יגרמו באספקת המוצרים בעקבות פעילותה של רשות הדואר, יחד עם זאת במקרה של איחור יתאפשר ללקוח לבטל את העסקה ללא דמי ביטול.לחברה קיימת האפשרות לספק  את המוצרים ע"י קבלן משלוחים חיצוני או פנימי לחברה וזאת על פי ראות עיניה של החברה ללא כל מתן דין וחשבון לגורם כזה או אחר או הודעה בנושא אספקת המוצרים תהיה בכפוף ליכולתם של רשות הדואר או קבלי המשלוחים לספק את המוצרים ברחבי הארץ תחת מגבלות שונות כגון הגבלות ביטחוניות וכדומה. בכל מקרה שבו לא תהיה לחברה אפשרות לספק את המוצר ללקוח עקב העדר תשתית מתאימה תציע החברה ללקוח לאסוף את פרטי הזמנתו ממשרדיה. כל מקרה זה יהיה נתון להסכמתו של הלקוח , ובמידה ובחר הלקוח לסרב תהיה החברה רשאית לבטל את ההזמנה ולהחזיר ללקוח את כספו ללא גביית דמי ביטול. זמני האספקה הינם מפורטים בכל מוצר ומוצר. לעניין ימי עסקים אשר כוללים כל יום בימות השבוע למעט ימי שישי , ערבי חגים ומועדים , שבת וימי חגים ומועדים .בכל מקרה בו לא תוכל לספק החברה את המוצרים ללקוח תחת מגבלות הזמן הנתון , תודיע החברה ללקוח על כך ותינתן ללקוח האפשרות להמתין למוצר עד אספקתו ע"י החברה או לחלופין לבטל את ההזמנה ללא גביית דמי ביטול. 
מדפסות מסופקות רק על ידי חברת משלוחים בתוספת תשלום. לא ניתן לשלוח מדפסות בדואר.

משלוחים מעבר לקו הירוק ומשלוחים לאילת ישלחו רק באמצעות חברת משלוחים בעלות נוספת של 48 ₪. 

הרחבת אחריות/ שירות באתר הלקוח

השירות יינתן ללקוחות אשר רכשו את השירות. השירות מותנה ברכישת טונרים למדפסת מחברת נסלס וזאת בתנאי שהלקוח רכש טונרים המתאימים למדפסת בתקופה של לפחות 6 חודשים קודם תיקון המדפסת.


תקנון מדפסות בהצבה:

מדפסת בהצבה היא מדפסת שאתה הלקוח מקבל מאיתנו ללא תשלום. אתה רשאי לבחור כל מדפסת כולל מדפסות משוכללות הכוללות פקס ומכונת צילום.
אתה משלם רק עבור פעימות המונה.
אתה מקבל תמיכה ושירות מלא ומהיר וחוסך עלויות לתיקון המדפסת והחשוב מכל: העסק שלך פועל ללא תקלות וללא עיכובים בכל נושא ההדפסות.
אין ספק כי עסקה שכזו משתלמת לעסק דינאמי הן בתפעול והן בעלויות.
השירות והתמיכה יתבצעו טלפונית ובמידת הצורך בבית הלקוח.
כתמורה עבור השירות המלא והאחריות המורחבת וכן עבור הצבת המדפסת על חשבוננו בעסק שלך אתה מתחייב לעבוד איתנו 36 חודשים.
אתה משלם עבור פעימות מונה ומתחייב לתשלום עבור 10,000 דף כל 3 חודשים. (רבעון)
כמו כן אתה מתחייב לרכוש רק דרך החברה שלנו שכן המכשיר הינו על חשבוננו.
במידה ולא עמדת בהתחייבות רשאים בעלי האתר ו/או כל גורם אליו מועברות זכויות האתר לבטל את העסקה ולהחזיר את המכונה/ המדפסת לבעליה.
כמו כן, אתה מתחייב לשמור על המדפסת/ המכשיר, לא למכור ולא להעבירו לגורם אחר וכמו כן להודיע לבעלי האתר באמצעות הטלפון ו/או בכתב על כל בעיה במדפסת.

נציין כי לאחר 36 חודשים קיימת לזכותך האפשרות להמשיך את העסקה בהסכם מחודש
נסלס. מדפסות צבע מסופקות עפ"י הקיים במלאי ולפי שיקול דעתה של 
החברה רשאית לספק מדפסת מהמלאי/ מדפסת בתחזוקה/ מדפסת משודרגת. (אין כל התחייבות לאספקת מדפסת חדשה))

ביטול עסקה:


ניתן לבטל עסקה עד 14 ימי עסקים מקבלת המוצר או מסמך הגילוי לפי המאוחר מביניהם.
בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי ייגבו דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך מביניהם. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה הלקוח יצטרך להחזיר את המוצר/ים למשרדנו, כאשר הוצאות המשלוח למשרדינו חלות על הקונה.
בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול. כספו של הצרכן יוחזר לו תוך 14 ימי עסקים מקבלת הודעת הביטול. המוצר יוחזר על חשבון החברה.
המוצר יוחזר, ככל שהדבר אפשרי או סביר, באריזתו המקורית.
לא ניתן לבטל עסקה במקרים הבאים: טובין פסידין, מוצרים שניתנים לשכפול וההעתקה במקרה שהלקוח פתח את האריזה המקורית.
הודעה על הביטול תימסר דרך הטלפון, פקס, דואר ישראל ודואר אלקטרוני בלבד.

אחריות:

החברה ו/או מי מטעמו אינם מייצרים את המוצרים, ואינם נושאים באחריות לטיב המוצרים, לתכונותיהם, לשמות היצרנים ו/או לכל מצג שנעשה באתר בכל הנוגע לפרטים האמורים . לעתים יתכנו טעויות צילום ו/או הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים באתר לבין הגוונים המדויקים של המוצרים כפי שיסופקו בפועל. המוצרים באתר מוצגים בתום לב, ואין בהצגתם משום המלצה ו/או הבעת דעה מצד החברה  לגבי אופיים. האחריות הבלעדית למוצרים, לאספקתם, לאיכותם, לטיבם, לעמידותם ולתכולתם,לרבות הוראות הפעלה בשפה העברית,או כל שפה אחרת חלה על היצרנים ו/או היבואנים של המוצרים ובהתאם לתנאים המופיעים על תעודת האחריות שמצורפת אליהם.יחד עם זאת החברה תפנה את הלקוח למוקדי התמיכה של החברה או היצרן. יחד עם זאת החברה תנקוט בכל האמצעים כדי לפתור את הבעיות שהתעוררו ותאפשר לבטל עסקה ללא גביית דמי ביטול .בשום נסיבות לא תחול על החברה ו/או על מי מטעמה אחריות כלשהי בגין נזק ישיר, עקיף, דמי נזיקין עונשים,נזק מקרי,מיוחד ו/או כל נזק אחר מכל סוג ומין, בכלליות האמור לעיל, לרבות ומבלי לפגוע ואו לדרוש דמי נזיקין בגין אובדן השימוש, אובדן נתונים או אובדן רווחים, הנובעים או קשורים בכל דרך שהיא בשימוש או בביצועי האתר, בגין עיכוב בשימוש או באי יכולת להשתמש במוצרים, באספקתם או באי אספקתם של מוצרים או שירותים, או בכל מידע, תוכנה, מוצר,שירות וגרפיקה נלווית שהושגו באמצעות האתר, ו/או הנובעים בכל דרך אחרת מן השימוש באתר, בין בהתבסס על הסכם ובין בנזיקין,בין באחריות מוחלטת, ו/או כל עילה אחרת,אפילו אם נודע לחברה ו/או מי מטעמה על האפשרות של דמי נזיקין ויתאפשר ללקוח לבטל את העסקה  ללא גביית דמי ביטול. החברה ו/או מי מטעמו לא יישאו בכל אחריות לכל שימוש בלתי מורשה,שימוש לרעה,שימוש שלא כדין ו/או שימוש במרמה שייעשה על ידי צד שלישי בכרטיס האשראי בו עשית שימוש לשם ביצוע פעולה באתר. לא תינתן אחריות על התקנה שהתבצעה על ידי הלקוח. במידה ובחרת לבצע התקנה כלשהי שלא מטעם החברה או ע"י בעל בר סמכא בתחום הרלוונטי תפוג האחריות למוצר הנרכש,מקום שיש בהתקנה לגרום נזק למוצר/לתוכנה .והפרטים האישיים שמסרת בעת ההזמנה,כמו גם פרטי הרכישות שתבצע בעתיד,יישמרו במאגר למעט פרטי כרטיס האשראי שמסרת לחברה לגבי העסקה שבצעת באתר זה.  החברה מתחייבת לא להעביר את פרטיך האישיים לאף גורם אחר זולת לספקים וזאת רק על מנת להשלים את פעולות הרכישה שביצעת באתר.למרות שעל פי חוק אינך חייב למסור לנו את פרטיך האישיים,לא נוכל לטפל בהזמנתך בהעדרם.בכל מקרה אשר בו, מחמת "כח עליון", נבצר החברה  לנהל את האתר כתקנו,לספק את המוצרים או לעמוד בהתחייבות אחרת שלו, יהא על החברה לבטל את ההתקשרות עם הקונים,כולם או חלקם, ללא גביית דמי ביטול ,בסעיף זה "כוח עליון"- משמעו לרבות תקלות מחשב,  תקלות במערכת טלפונים או תקלות במערכות תקשורת אחרות, חבלה כלשהי ואירוע בטחוני . החברה שומרת לעצמה את הזכות לסגור את האתר ו/או לבטל מכירה על פי שיקול דעתה באם יתברר לה שהתבצעה או מתבצעת באתר פעילות בלתי חוקית או נגרם נזק כלשהו כתוצאה מתקלה טכנית באתר.


מוצרי חשמל או אלקטרוניקה שמחירם 400 ש"ח ומעלה ולא ניתן יהיה לאתר את היצרן או היבואן תחול האחריות על החברה שתיכנס בנעלי היצרן\יבואן.

מחסור במלאי:

החברה  עושה כל שביכולתה כדי לוודא, שהמוצר המוצג על-ידי הספק המוכר אותו יימצא ברשותו של אותו ספק, או כי מציע השירות המוצג באתר מסוגל להעניקו. עם זאת,עלול להיווצר מצב, בתום לב, ובו לאחר תום הליך המכירה, יתברר כי המוצר חסר מן המלאי של הספק או כי השירות איננו זמין. במצב כזה, הספק יציע לזוכה מוצר/שירות חלופי, הדומה בתכונותיו ובמחירו למוצר הזכייה, בפנייה ישירה לזוכה באמצעות הטלפון או הדואר האלקטרוני שלו. במידה ואין הזוכה מעוניין במוצר/בשירות החלופי, קמה לו הזכות לסרב לקבלו. במקרה כזה, תבוטל הזמנת המוצר/השירות וכספו של הזוכה, ככל ששולם, יוחזר לו. בוטלה המכירה או סופק לזוכה מוצר/שירות חלופי כאמור, לא תהא לחברה כל אחריות לכל נזק שהוא שנגרם לזוכה או לאחר, ולזוכה לא תהא כל עילה ו/או טענה כלפי החברה בגין הזכייה במכירה או ביטולה, ובכלל זה בגין רכישת מוצר/שירות במחיר גבוה יותר ו/או בגין אובדן רווחים ו/או בגין כל נזק אחר, ישיר או עקיף, שייגרם לזוכה.

הגנת פרטיות:

על מנת להשלים את הקנייה על הלקוח למסור את פרטיו האישיים, שם, שם חברה מס תעודת זהות או ח.פ כתובתו כתובת הדוא"ל ומספר כרטיס האשראי שברשותו.
מובהר כי כל הפרטים הנמסרים מועברים אלינו כשהם מוצפנים. אנו זקוקים לפרטים אלו כדי להשלים את הליך הקנייה לצורך משלוח הפריטים וחיוב כרטיס האשראי.
אנו מתחייבים שלא להעבירם לצד שלישי, להוציא חברת האשראי. 

 
איחור משלוחים:

החברה עושה הכול ביכולתה ע"מ שהמוצרים יגיעו ללא איחור. לעיתים קורה שהאיחור בעקבות הספק/הלקוח. לכן יש להבהיר שלא יינתן פיצוי כספי כלשהו עבור איחור משלוח.

לחנות

 

רוצה לדעת על המבצעים שלנו לפני כולם?

כיצד נוכל לעזור לך?

שירות לקוחות

03-575-2255

איזור התעשיה נוף הארץ, ראש העין

האתר נבנה, עוצב ומתוחזק ע"י Results Digital 

  • Grey Flickr Icon
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon