FAQ

שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

רכשתי טונר באינטרנט והטונר לא תקין. מה עליי לעשות?


ברכישת טונר בחנות נסלס אתה מקבל אחריות מלאה. במידת הצורך נחליף לך אותו ללא עלות ובשליחות על חשבוננו. כמו כן ניתן לקבל ללא עלות שירות טלפוני להכוונה ובדיקת תקינות הטונר. טלפון: 03-5752255




תוך כמה זמן אקבל את המדפסת בהזמנה דרך האינטרנט?


אנו מתחייבים לאספקה עד 7 ימי עסקים. במרבית המקרים אנו מספקים בתקופה קצרה יותר. אנו מתחייבים עד 3 ימים במשלוח ובדואר עד 7 ימים.




כיצד ניתן לקבוע האם טונר אכן איכותי?


ובכן ישנם כמה קריטריונים שלפיהם נהוג לשפוט את איכות ההדפסה. ראשית מדובר על האפקט בו מפוזר הדיו, ככל שהוא יודע לייצר שכבות יותר דקות, כך הפיזור יהיה יותר שלם. שנית יש לבדוק את פרמטר הצפיפות, ככל שהצפיפות יותר מרבית, כך התוצאה יותר חיובית. שלישית יש לבחון את רמת הלכידות שנוצרת בעקבות המבנה המולקולרי של הצבע ולבסוף יש לעבור על עמידות הצבע על הדף, לוודא שהוא נספג כראוי ומכאן שמונע קיפולים ואף שחיקה. כמו כן יש להוסיף שאם מסמך מודפס מצליח לשמור על חיוניות הצבע לאורך זמן- הרי שמדובר על עדות נוספת בדבר איכות הטונר.




לפי מה לבחור מדפסת?


על המדפסת לענות לדרישותיכם. לכן, חשבו מהן הדרישות שלכם ממנה. מדפסת ביתית?משרדית? כמות המשתמשים? האם אתה זקוק למדפסת צבעונית? שחור?משולבת? האם יש לך צורך בפקס וסריקה ? ניתן לקבל ייעוץ טלפוני: 03-5752255





רוצה לדעת על המבצעים שלנו לפני כולם?

כיצד נוכל לעזור לך?

שירות לקוחות

03-575-2255

איזור התעשיה נוף הארץ, ראש העין

האתר נבנה, עוצב ומתוחזק ע"י Results Digital 

  • Grey Facebook Icon